logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۹۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان:

سکوت حقوق بشر در برابر غزه مشکل‌ساز است

سکوت-حقوق-بشر-در-برابر-غزه-مشکل‌ساز-است
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: در مسئله حملات متعدد به غزه کشورهای زیادی به جای اعتراض به این حرکت غیرانسانی سکوت کردند و هیچ واکنشی نشان ندادند، در حالی که سکوت حقوق بشر در برابر جنایات غزه مشکل‌ساز است.

حجت‌الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه بحث حقوق بشر از جمله قصه‌های پر غصه است و در حقیقت از مسیر اصلی به انحراف کشیده شده و تبدیل به ابزاری برای ستم‌ستیزی شد و هیچ واکنشی در برابر ظلم ندارد اظهار کرد: امروزه برخوردهای دوگانه با مسئله حقوق بشر صورت می‌گیرد و کشورهایی که طرفدار حقوق بشر هستند در واقع خلاف قضیه عمل می‌کنند هیچ طرفداری درباره بشر و اعمال ضد بشریت انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه در مسئله حملات متعدد به غزه کشورهای زیادی به جای اعتراض به این حرکت غیرانسانی سکوت کردند و هیچ واکنشی نشان ندادند و سازمان حقوق بشر نسبت به نسل‌کشی که در مناطق مختلف فلسطین از جمله غزه به وجود آمد واکنشی نشان ندادند گفت: این موضوع باعث خشم جهانی شد در حالی که سکوت حقوق بشر در برابر غزه مشکل‌ساز است.   

مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان افزود: در مسائل مختلف کشورهای حامی غرب هم‌پیمان هستند و در جواب عدم واکنش به کشتارهای غیرانسانی می‌گویند برای ما واضح نیست که رژیم صهیونیستی حقوق بشر را نقض کرده است یا خیر!؟

محدر عنوان کرد: آنچه که در واقعیت وجود دارد، کودکان، زنان بی‌دفاع بيمارستان‌ها و مراکز آموزشی به صورت بی‌رحمانه مورد حمله و جنایت رژیم کودک‌کش قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: نقش حقوق بشر در حمایت از کشورهای مورد تجاوز کم‌رنگ است و برخی اندیشمندان غربی معتقد هستند حقوق بشر ابزار غرب برای سلطه بر دیگران است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر